Pascale Oberweis
Arbeidsmarkt
Doelgroepdenken
Branding en communicatie
Arbeidsmarkt
Doelgroepdenken
Branding en communicatie
Als kwantitatief onderzoeker bij team Sparkey help ik werkgevers bij employer-brandingvraagstukken, medewerkersonderzoeken en campagne-effectmetingen. Het leukste aan mijn werk is dat werkgevers hun doelgroepen écht leren kennen: met data patronen en behoeften blootleggen, inzichten tot leven wekken en organisaties helpen aan een betere positie op de arbeidsmarkt.
Na mijn opleiding Sociologie en Psychology: Health Promotion & Behaviour Change heb ik een tijd als recruiter gewerkt en maakte ik kennis met employer branding. Sinds april 2025 werk ik als researcher bij Motivaction en help ik werkgevers hun medewerkers en potentiële medewerkers echt te begrijpen.
Actualiteiten
Black Friday ligt onder vuur, maar de kassa rinkelt nog steeds
Karine Bloem
21 november 2025
Verduurzaming van het appartementencomplex: wie voelt de rekening?
Cecilia Keuchenius
05 november 2025
Verkiezingsnieuws wordt minder vertrouwd dan algemeen nieuws in Nederland
Jeroen Senster
30 oktober 2025