Toegankelijkheid

Skip to main content

Van doelgroepbepaling naar marketingplan voor U-OV


Vragen?
Jeroen Senster

Email
Functie Principal Research Consultant
Telefoon +31 (0)6 112 909 67


Meer Cases
Het Nieuwe Luisteren van BNR in beweging
Vergelijking tussen vormen luisteren
Inzicht in klassieke en nieuwe vormen van luisteren
UOV
Van doelgroepbepaling naar marketingplan voor U-OV
Vier unieke en domeinspecifieke segmenten
Concrete campagne-ideeën
Onderzoek Diverse Leaders in Tech toont perceptiekloof in diversiteit onder techmedewerkers
Inzicht in hoe medewerkers in de tech-sector naar DEI (Diversity, Equity en Inclusion) kijken.
Haakjes voor pers- en communicatie-uitingen
De Koninklijke Bibliotheek (KB) als Gids: van schatkamer van kennis naar verbindend merk
Grootste merkonderzoek ooit voor de KB onthult welke waarden écht raken bij Nederlanders
Nieuwe positionering op basis van archetype ‘De Gids’, waarin ‘verbinding’ de rode draad is in alle communicatie
Neem contact met ons op
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.


Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency